czwartek, 10 kwietnia 2008

cos o moim małym Skarbie...;p

Chcę być deszczem ociekającym po Twej twarzy. chcę być lustrem, wiedzącym o czym marzysz. Chcę być wycieranymi chusteczką łzami. Chcę być odgarnianymi przez Ciebie włosami. Chcę być powietrzem, którym oddychasz. Chcę być wierszem, który czytasz. Chcę być słońcem świecącym nad Tobą. Chcę być w upale dla Ciebie ochłodą. Chcę być rosą moczącą Twe stopy. Chcę być melancholią Twej każdej smutnej nocy. Chcę być delikatnością wydobywającą się z Ciebie. Chcę być Twym wzrokiem błądzącym po niebie. Chcę być duchem czuwającym nad Tobą. Chcę być dla Ciebie właściwą drogą Chcę być przepełniającą Twój umysł radością. Chcę być po prostu Twoją miłością;*


Czasami w życiu zdarzają sie chwile o których sie nie przestaje nigdy myśleć, których sie nie zapomina i które zawsze dają nam radość. Jedna z tych chwil w moim życiu zapewne była ta, w której pozwoliłeś mnie wpuścić do swojego serduszka i zgodziłeś sie być ze mną:* O Twoich zaletach i Twoim pięknie mogłabym pisać i mówić bez końca ale chyba najbardziej odpowiadająca sytuacja, dzięki której mogę opisać moje uczucie jest chwila kiedy moge Cię zobaczyć...a przed każdym razem moje serce zaczyna bić mocniej i zastanawiam sie w głębi duszy czym zasłużyłam na to ze mogę być z Tobą? Dziękuję za to wszystko:***kocham cie!


Gdy byliśmy blisko siebie Popatrzyłam raz na Ciebie Zobaczyłam Twoją twarz I że ładne oczy masz Pokochałam usta Twe Chciałam aby były me Gdy spojrzałam jeszcze raz Chciałam patrzeć cały czas Choć spojrzenia krótko trwały Spodobałeś mi się cały Wszystko w Tobie miłe jest Każdy uśmiech każdy gest Za ten wiersz nie gniewaj się Bo naprawdę kocham Cię.

Brak komentarzy: