środa, 21 maja 2008

Kochanie... ;*

Gdy byłam sama świat był dla mnie czarno-biały nie widziałam jaki kolor ma trawa nie czułam zapachu kwiatów.. wszystko co mnie otaczało było szare, smutne i ponure. Nie miałam wtedy celu... Każdy dzień był dla mnie zwykłym dniem.. żyłam jak w zaczarowanej bajce pogrążona złym zaklęciem.. ale wszystko się zmieniło, gdy na moją drogę życia wstąpiłeś TY piękny, słodki książę. Wtedy wszystko się zmieniło, zły czar prysł, moje życie nabrało kolorów... Od tamtej pory żyję, bo wiem, że żyję dla Ciebie. Dzień już nie jest dla mnie Tym samym dniem.. stawiam sobie cele do których dążę z Twoją pomocą. Jesteś dla mnie kimś więcej niż tylko chłopakiem, przyjacielem.. JESTEŚ MOJĄ PRAWDZIWĄ MIŁOŚCIĄ! Dzięki Tobie zrozumiałam co to jest prawdziwa miłość i jaką ma dla mnie wielką wartość, wartość o którą walczę! KOCHAM CIĘ Z CAŁYCH MOICH SIŁ MÓJ KOCHANY SŁODKI SKARBIE:*

Brak komentarzy: