piątek, 20 czerwca 2008

znaczenie kwiatów kiedys...

AMARYLIS - jesteś wielką kokietką.

ASTER:
BIAŁY - jestem szczęśliwy widząc, że jesteś kochana.
CZERWONY - kocham cię bardziej niż ty mnie.

BEGONIA - ofiaruję ci szczerą przyjaźń.

BEZ:
BIAŁY - kochajmy się.
FIOLETOWY - moje serce należy do ciebie.

BRATEK - królujesz w moich myślach.

CHABER - nie śmiem Ci wyznać moich uczuć.

CHMIEL - czekajmy na sprzyjające okoliczności.

CHRYZANTEMA:
BIAŁA - stara miłość nie rdzewieje.
ŻÓŁTA przez chwilę wierzyłem w ciebie.

CYKLAMEN - twoja piękność pogrąża mnie w rozpaczy.

DALIA - cieszę się gdy cię widzę.

DZWONEK - dlaczego mnie męczysz swymi kaprysami?

FIOLEK - nikt nie wie o naszej miłości

FLOKS - spalmy nasze listy!

GROSZEK - nie wierzę twym uczuciom.

GOŹDZIK - kocham cię gorąco.

HELIOTROP - miłość mnie upaja.

HIACYNT:
BIAŁY - jestem szczęśliwy bo cię kocham.
FIOLETOWY- bądź czulsza dla mnie.
ŻÓŁTY- jestem szczęśliwy bo mnie kochasz.

JASKIER - jesteś niewdzięczną!

JAŚMIN - czy pokochasz mnie kiedyś ?

JEMIOŁA - pokonam wszelkie trudności.

KACZENIEC - z dala od ciebie jestem smutny.

KALINA - serce mi pęknie jeśli mnie porzucisz.

KONICZYNA - chciałbym wiedzieć...

KONWALIA - nic cię tak nie zdobi jak twoja uroda.

KROKUS:
FIOLETOWY- Czy żałujesz, że mnie kochasz?
ŻÓŁTY - czy twe uczucia są prawdziwe?

KWIAT JABŁONI - darzę cię szczególnymi względami.

KWIAT ŚLIWY - dotrzymaj swych przyrzeczeń.

Brak komentarzy: