wtorek, 2 września 2008

kocham cię!!!! <3<3

skarbie ty moj jedyny.. czytalam twoja rozmowe z madzia... wiesz ze sie zalamalam.. kocham cie i nigdy nie pszestane!!!pisze z madzi kompa.. bo u mnie lipa...jak zawsze...;/ wiesz... powiem ci ze boli mnie to ze piszesz jej zeczy ktore sa dla nas.. wiem ze mnie kochasz i ja cie nigdy nie przestane!!! kocham cie do szlaenstwa.. a i doocs mi grozi znowu ze mam z domu nie wychodzic..i cos do ciebie ma....;/ale o to sie nie boj.. mam ochrone juz na okolo;)
skarbie! ja tylko odliczam dni.. bardzo tesknie! smsy dochopdza ale nie mam jak odpisac
:( przepraszam... skarbie jak widze magda juz ci mowila o szkole.. i o domu.. ale nie martw sie:**:* kocham cie misiu moj..
i wierz mi ze ciagler patrze na zdjecia nasze i placze bo chce do ciebie!:*:*:* z biedronkiem nie mam juz wogole kontaktu i tak zostanie!!
i.. NIE ZDRADZE CIE Z NIKIM!!!!!!!! pamietaj:*:*:* kocham cie do szalenstwa damianie pawle tarko:*:*:*:*:*:*:*

Brak komentarzy: