piątek, 19 września 2008

kocham cie damianku!!!:*:*:*:

"Jak co wieczór zamykasz drzwi, idę po schodach.
W głowie tylko jedna myśl - jaka wielka szkoda,
że dłużej nie trwa doba, dłuższe nie są dni,
dłuższa nie jest noc, wtedy mogłabym o Tobie dłużej śnic.
Z Tobą byc to jak w raju zyc,
moich uczuc nie mam zamiaru przed nikim kryc.
Jesteś dla mnie jak narkotyk,
sprawiasz, że mniej bolesne są upadki, wyższe wzloty.
Liczy się, co Ty mówisz, co od Ciebie słyszę,
leżąc w łóżku każdej nocy zanurzam się w ciszę,
zamykam oczy, Twój głos do sny mnie kołysze.

Kocham Cię dlatego te słowa piszę
i przepraszam za wszystkie Twoje wylane łzy,
przepraszam za wszystkie nasze nie najlepsze dni,
przepraszam za wszelki ból, jaki wyrządziłam,
przepraszam, mam nadzieję, że wybaczysz mi.
Wszystkie moje sny znalazły spełnienie, kiedy spotkałam Ciebie,
każde moje marzenie zmieniło się w rzeczywistość.

Wiem, że Ty jesteś Tym, na którego czekałam,
Tym, dla którego tylu nocy nie przespałam,
Tym, o którego 18 lat myślałem,
Tym,, dla którego tym, kim jestem się stałam,
bo Ty wypełniasz w moim sercu całe miejsce
i do pełni szczęścia nie potrzeba mi nic więcej,
kiedy na swym ciele mogę czuc Twoje ręce. "

kocham cię damianku:*:*:

Brak komentarzy: