niedziela, 28 września 2008

Myszko Kocham Cie !!


Kochanie te 3 tyg w Anglii bez Ciebie byly najciezszym okresem czasu jaki mialem w zyciu ... Po tych 2 miesiacach gdy caly czas bylas przy mnie bylo mi bardzo ciezko ... :( Wracalem po pracy do domu jak zwykle prysznic i do lozka, a tam pusto, nie ma Cie ... :( Wiec bralem telefon i dzien w dzien ogladalem wszystkie Twoje zdjecia na telefonie jakie tylko mialem, i dzien w dzien plakalem nad tymi zdjeciami ... Z tesknoty oraz ze szczescia ... :( Ale teraz jestes niedaleko i zawsze moge do Ciebie podjechac :* Niestety najwiekszym moim problemem jaki mam to moi dziadkowie ktorzy zawsze musza sie wpierdolic i cos popsuc ... :( Wiem ze przez nich cierpisz ze nie mozesz miec mnie na kazde zawolanie :( Kochanie chcialbym byc z Toba 24/24h 7 dni w tygodniu ;( Naprawde bardzo mocno Cie Kocham i nie chce Cie stracic !! ;( Strata Ciebie byla by dla mnie jak upadek z duzej wysokosci ... Nie mialbym juz po co zyc, po co starac sie w zyciu, wszystko stracilo by sens ... ;( Prosze Cie Tylko Mnie Kochaj !! Bo ja Cie Kochac Bede zawsze i mimo wszystko !! Tak jak sama powiedzialas '' Nikt nie zabroni mi Cie Kochac, nawet Ty sama !!'' I tak bedzie zawsze !! Bo Ty pokazalas mi co to szczescie, Ty dalas mi cale Swoje serce, Ty pokazalas co to prawdziwa milosc :* Dziekuje Ci za to wszystko !! I przepraszam za to co zle ;( Wiem ze czesto Cie ranie i nawet nie zdaje sobie z tego sprawy ;( Przepraszam !! KOCHAM CIE KOCHANIE MOJE NAJDROZSZE I NAJCUDOWNIEJSZE !! JESTES MYM ANIOLEM KASIU !!

Brak komentarzy: