środa, 24 września 2008

twoje słowa sprawiaja że znów nabieram wiary..

bardzo sie boje straty Ciebie! kochanie jak upewniasz mnie ze kochasz czuje sie 100x pewniejsza siebie.. i naszych uczuc.. mam nadzieje ze to nie zginie.. bo wiesz ze juz nie raz sie przejechalam na facetach.. a teraz kochajac ze 100x mocniejsza sila.. bylby to dla mnie cios z ktorym nie dalabym sobie rady.. bardzo cie kocham ..ale jak kazdy czlowiek popelniam bledy..wybacz mi za nie.. lecz wiec jedno ze naprawde cie bardzo kocham i ja nigdy cie nie zdradze ani nie zostawie.. za duzo bym stracila tak ryzykujac.. kocham cię! to sie u mnie nie zmieni nawet jak ty powiesz ze nie kochasz to ja nadal bede...nic tego nie zmieni!
jestes dla mnie kims bardzo waznym.. kims dla kogo potrafie wszystko.. kims kto pozwala mi stanac na nogi i walczyc z tym co w zyciu ciezkie...kims kto brak wiary zamienia w wiare ktora ciezko zniszczyc.. pozwalasz mi zyc.. za to miedzy innymi ci dziekuje.. mam nadzieje ze jeszcze bede miala okazje udowodnic twoim dziadkom i tacie ze jestem warta twoich uczuc.. i ciebie.. bo naprawde bardzo mocno cie kocham.. zaluje tego co pisalam bardzo..nie bede sie tumaczyc bo to bez sensu.. ale jedno musisz wiedziec bez ciebie nie ma mnie.. jestes dla mnie najwazniejsza osoba na świecie!!!! nie ma NIKOGO wazniejszego niz ty dla mnie!! kocham cię!!!<3<3:*:*:**:

Brak komentarzy: