niedziela, 12 października 2008

Karramba "Nagie Anioły"

Ref.Otworzysz oczy wiesz co światem teraz rządzi
Nagie anioły opętały nas i nie ma dokąd biec.
Otworzysz oczy wiesz co światem teraz rządzi
Byle z kim, byle szybko, byle gdzie jeśli forsę masz spełnisz każdy sen.

1.Bo początek był taki bez gadania plemniki,
Na trawniku zostały mojego seksu wyniki,
Choć ta chwila trwała krótko i ulotna była,
To w pamięci mej została w pale mi się wbiła.
Potem szlo mi jak z płatka były czasy rock and roll'a,
Na prywatkach kolejno były Anka i Ola,
Bylem bystry,bajer miałem niczego.
O miłości,o gwiazdach taki bylem kolego.
Teraz czasu się zmieniły,
Nikt nie smęci już o gwiazdach siadaj tutaj mała,
No i jazda tibidi jazda, koniec wieku,
Nie ma żadnych ideałów nikt nie prawi o miłości tamtych starych banałów.
A czternastki to się wstydzą wianka,
Nie ma mowy o wierności i to nie jest wzmianka,
Jak nie wierzysz,
To poszukaj na ulicy nie użyczysz w tym wieku prawie żadnej dziewicy.

2.Kiedyś wolna miłość można było uprawiać tirliba, tirliba,
Spokojnie się zabawiać,
Teraz trzeba uważać,
Duzo więcej strachu, gdy dopadnie Cie HIV,no to lecisz do piachu.
Jestem gość kumaty,
No i wymyśliłem w wannie ze zostanę chyba przy jednej pannie,
Tirliba, tirliba wymyśliłem w wannie,
Tirliba, tirliba jutro idę do Wandy.
Wiec kopiłem co trzeba, grubo wale "Witaj Wandziu !",
I od razu wyczułem ze w jej chacie leci gandzia.
Ale to nieważne, w każdym bądź razie już za parę chwil byliśmy w wielkiej ekstazie,
Ja bym tak z Wanda tak mógł tiriba do rana,
Ale ona wali do mnie "spadaj zaraz będzie stara",
Wiec się wkurzyłem dokładnie,
Mialem być jeden, myślę pogadam albo sam już nie wiem.

3.Aniele opętałaś mnie,z Toba tylko chce spać aż po sama śmierć.
I nie mów mi byle z kim byle szybko, byl gdzie,
Tak nie spełni sie Twój wymarzony sen.
Nagi aniele opętałaś mnie,z Toba tylko chce spać aż po sama śmierć.
I nie mów mi byle z kim byle szybko, był gdzie,
Tak nie spelni sie Twój wymarzony sen.

Brak komentarzy: