czwartek, 10 kwietnia 2008

Dla Kasi od Damianka :*


Twój uśmiech jest jak biały Tulipan po środku pustyni :* Ty jesteś tą jedyną, tą Kobietą jedną na milion, dzięki której jestem szczęśliwy i moje życie ma sens. Jesteś mym Aniołem który został mi zesłany 18 września 2007 roku :* Jesteś najwspanialszą Kobietą na Tym świecie będe przy Tobe do końca mych dni i w życiu Cie nie opuszcze, będe walczył jak lew aby obronić Cie przed innymi facetami. Rozkochałaś mnie w Sobie na zabój, nie wyobrażam Sobie życia bez Ciebie, jesteś moim sercem, myślą, duszą !! :* Wiem że sie powtarzam, ale nie znam bardziej wspaniałych słow aby określić to jaka jesteś wspaniała !!

W samotności wspólne mamy łzy... W życiu ciągle nam siebie brakuje... W wytrwałości pokonujemy kolejne dni... A co do Miłości... Każdego dnia od nowa się w Tobie zakochuję... Od nowa co to znaczy? Pamiętasz tak niewinnie jak za pierwszym razem... Kiedy byłem Ja byłaś Ty jeszcze nie My... Wtedy jeszcze nie byliśmy razem... Pamiętam to jak by to było dziś... I będę pamiętał do końca... Bo jak można zapomnieć dzień...
Gdy Miłość przychodzi gorąca...

DZIEKUJE ZA TO ZE JESTES !! :* <3>



Brak komentarzy: